Sartorial Sunday: Red, Cream and Blue

All outfit photos in this post were shot by Jules. Thank you!


Not the American version, though.  This is how I went for a tea and some shopping in Frankfurt with Jules on Friday.

Outfit Rundown:

– white blouse: Promod
– blue tunic: Promod
– skirt: selfmade
– braces: H&M
– knee socks: H&M
– shoes: Duckfeet


***

Oh, and finally there are pictures of my new hair colour! It’s not that much, I know, and I’ll have some of it cut off sooner or later (rather sooner), but I really like the gradient effect. Also, I actually had at least some curls when I got on the train, but the damp-but-warm weather made them drop really soon.

Accessories Rundown:

– Union Jack pin: Accessorize
– hair clip: selfmade
– elephant/ sphere earring: selfmade/ Accessorize
– bag: vintage
– umbrella: Lisbeth Dahl

Advertisements

6 thoughts on “Sartorial Sunday: Red, Cream and Blue

  1. hej

    wolltest du nicht für den epochenüberblick lernen? oder möchtest du dir diesen spaß im sose 2013 nicht entgehenlassen? weshalb finde ich in meinen aufzeichnungen eigentlich nie die richtigen stichworte?
    was machen deine fotoprojekte in unserer unistadt — hast du schon angefangen zu jagen?

    schönen lernreichen sonntag

    1. Erst mal muss ich mit meinem Referat für Montag fertigwerden… Aber Epochenüberblick muss auch noch. Hachja.
      Ich dachte, das Fotoprojekt ist für die Ferien. -> Nein, ich hab noch nicht angefangen.

      Du weißt doch sowieso schon, was drankommt (lern schön weiter ^^)-

      1. das referat wird schon… wie sieht es mit deinen kenntnissen zur himmelsscheibe, zum galeriegrab in züschen, zum aurigniacién, zum chalkolithikum, zum oldowan, zu pebble und chopping-tools, zu wart-, michels-, glaub- und adlerberg aus? ich verzweifle hier an meinem alten, nicht lernfähigen (und lernwilligen) gedächtnis…

        fotos waren für die ferien gedacht…

    1. Dankeschön!
      Ja, das sind Hosenträger. :) Der Rock ist übrigens ein ganz einfacher Tellerrock.

Any thoughts?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s